Wkrótce więcej informacji.
1. Składanie projektów od 22.01.2024 r. do 09.02.2024 r.
Chcesz wziąć udział w Budżecie Obywatelskim Gminy Trzebnica na 2024 r. i zgłosić projekt? Sprawdź jak to zrobić. Pamiętaj, że wnioski muszą spełniać wymogi określone w uchwale LIX/556/23 i LIX/556/23.
2. Weryfikacja zgłoszeń od 12.02.2024 r. do 27.02.2024 r.
Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego sprawdzi zgodność zgłoszonych wniosków względem wymagań formalnych oraz merytorycznych.
3. Odwołania i uzupełnienie wniosków od 28.02.2024 r. do 12.03.2024 r.
Od negatywnej weryfikacji wniosku przysługuje wnioskodawcy odwołanie, które należy złożyć pisemnie do Burmistrza Gminy Trzebnica, w terminie 7 dniu od dnia otrzymania decyzji o niedopuszczeniu projektu do głosowania. Burmistrz Gminy Trzebnica rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od daty wpływu odwołania.
4. Głosowanie mieszkańców od 14.03.2024 r. do 01.04.2024 r.
Każdy mieszkaniec Gminy Trzebnica może oddać tylko 1 głos na wybrane z listy zadanie. Kartę do głosowania można pobrać z zakładki "Do pobrania".
5. Ogłoszenie wyników 05.04.2024 r.
Na podstawie liczby zebranych głosów mieszkańców oraz z uwzględnieniem dostępnej puli pieniędzy w ramach Budżetu Obywatelskiego, ogłoszona zostanie ostateczna lista wybranych do realizacji zadań.